Noi suntem cei care cuantificăm semnificația evenimentelor din viața noastră!

„Virtuți Adormite” de Dr. Dan Mircea Fărcaș

Fiecare zi din viaţa noastră este o şansă de a ne reinventa, de a descoperi şi de a pune la lucru potenţialul ascuns şi nebănuit al creierului şi al corpului nostru. Nu trebuie să aşteptăm să apară în viaţa noastră un eveniment emoţional major, cum ar fi o problemă de sănătate, pierderea partenerului, pierderea locului de muncă, sau un alt eveniment pe care îl putem încadra în această categorie, pentru a descoperi cât de minunaţi suntem și ce potențial nebănuit are creierul și corpul nostru.

Fiecare zi ne dă şansa să alegem între a deveni mai buni sau mai răi, mai ignoranţi sau mai învăţaţi.

Să nu uităm că că gândurile noastre dau (sau nu) depresia sau exuberanţa, utilitatea sau inutilitatea noastră. Să înțelegem, să acceptăm și să folosim această putere minunată care există în viața noastră și cu care suntem înzestrați.

Asta… pentru că noi suntem cei…

Vezi articolul original 118 cuvinte mai mult

Despre Dan Mircea Fărcaș

Ca să mă definesc pe scurt: sunt un om la fel ca toți ceilalți, cu calități și defecte, împlinit familial și profesional, care muncește 10 ore zilnic, un om sensibil, înconjurat de oameni care mă prețuiesc și care îmi creează emoții pozitive, un om care privește încrezător în viitor. Pot spune că pasajul biblic din Isaia 40:31 este o definiție a ceea ce sunt: „Cei ce se încred în DOMNUL își vor înnoi puterea, se vor înălța prinzând aripi ca vulturii, vor alerga și nu vor osteni, vor umbla și nu vor obosi.” Și asta pentru că sunt un vultur care continuă să zboare, cucerind noi înălțimi, deși am aripile parțial frânte.
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Noi suntem cei care cuantificăm semnificația evenimentelor din viața noastră!

  1. Barbu zice:

    Buna ziua ! Vreau și eu aceasta carte , virtuții adormite , de unde o pot cumpara , se mai publica?

    Apreciază

    • Buna dimineata,
      Momentan sunt plecat din tara.
      va rog sa reveniti intre 1 si 10 august.
      multumesc
      Dan Farcas

      Apreciază

      • paula barbu zice:

        M-a inereseaza aceasta carte deoarece am fost diagnosticata cu boala Parkinson , am 36 ani , poate puteți sa m-a ajutați prin intermediul acestei cărți . Am sa revin . Va mulțumesc!

        Apreciază

      • Barbu paula zice:

        Buna seara! Mi-ați spus sa revin între 1 și 10 August ., in legătura cu cartea virtuții adormite. Multumesc!

        Apreciază

    • rumega mariana zice:

      Buna dimineața!

      Am aceeași problemă de sănătate și datorită conversațiilor cu dr Dan Farcas prin intermediul internetului si carti sale am reusit sa mi inteleg țelul in viata.

      Apreciază

  2. rumega mariana zice:

    am aceeași problemă de sănătate dar datorită conversatiilor prin intermediul internetului si carti sale am invatat sa mi ating teluri noi in viata

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.