Noi suntem cei care cuantificăm semnificația evenimentelor din viața noastră!

Fiecare zi din viaţa noastră este o şansă de a ne reinventa, de a descoperi şi de a pune la lucru potenţialul ascuns şi nebănuit al creierului şi al corpului nostru. Nu trebuie să aşteptăm să apară în viaţa noastră un eveniment emoţional major, cum ar fi o problemă de sănătate, pierderea partenerului, pierderea locului de muncă, sau un alt eveniment pe care îl putem încadra în această categorie, pentru a descoperi cât de minunaţi suntem și ce potențial nebănuit are creierul și corpul nostru.

Fiecare zi ne dă şansa să alegem între a deveni mai buni sau mai răi, mai ignoranţi sau mai învăţaţi.

Să nu uităm că că gândurile noastre dau (sau nu) depresia sau exuberanţa, utilitatea sau inutilitatea noastră. Să înțelegem, să acceptăm și să folosim această putere minunată care există în viața noastră și cu care suntem înzestrați.

Asta… pentru că noi suntem cei care cuantificăm semnificația și dăm valoarea evenimentelor din viața noastră. Pentru că putem alege să stăm pe loc sau să evoluăm. Pentru că putem alege între a trăi și a muri.

Decizia ne aparține !!!

 

Soarta mea ar fi fost să rămân unul dintre cei peste 70000 de pacienți cu boala Parkinson, dacă nu aș fi luat decizia că „POT” face ceva cu viața mea, că pot să scot incurabilul și imposibilul afară. Pentru că, prea mulți ani m-am considerat „o victimă a sorții”. Și asta, pentru că am crezut că asta e destinul meu. Până când… poetul Rumi mi-a șoptit la ureche: „Privește în tine; tot ceea ce vrei să fii, Ești.”

EU AM ALES SĂ TRĂIESC!!!

Despre Dan Mircea Fărcaș

Ca să mă definesc pe scurt: sunt un om la fel ca toți ceilalți, cu calități și defecte, împlinit familial și profesional, care muncește 10 ore zilnic, un om sensibil, înconjurat de oameni care mă prețuiesc și care îmi creează emoții pozitive, un om care privește încrezător în viitor. Pot spune că pasajul biblic din Isaia 40:31 este o definiție a ceea ce sunt: „Cei ce se încred în DOMNUL își vor înnoi puterea, se vor înălța prinzând aripi ca vulturii, vor alerga și nu vor osteni, vor umbla și nu vor obosi.” Și asta pentru că sunt un vultur care continuă să zboare, cucerind noi înălțimi, deși am aripile parțial frânte.
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Noi suntem cei care cuantificăm semnificația evenimentelor din viața noastră!

  1. Sandu zice:

    Bravo Dane, foarte frumos. Dumnezeu ate grija de totii. Si TU , si eu… si totii ceilalti suntem Ai LUI.

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.