În căutarea… punctului fără de întoarcere

Smeriti sa traim… MOMENTUL PREZENT!

„Virtuți Adormite” de Dr. Dan Mircea Fărcaș

Viața este o eterna raportare la evenimente trecute, o comparație a ceea ce ni s-a întâmplat sau prin ceea ce am trecut cu… ceea ce ni s-ar fi putut întâmpla… DACĂ, „UNDEVA, CÂNDVA”… am fi făcut altfel, dacă într-un „moment anterior trecutului” am fi avut „o sclipire de genialitate” pentru a putea lua… o altă decizie, cu privire la destinul nostru.

Gândindu-ne la acest „moment anterior trecutului” nostru, moment care ar fi putut să ne schimbe destinul; încercând să îi facem o radiografiere completă, pentru a putea pătrunde pe deplin în miezul problemei spinoase a TIMPULUI, vom ajunge, după îndelungi și îndelungate „biciuiri inutile” ale creierului nostru, cu „aruncarea pe apa sâmbetei” a prețioșilor nostri neurotransmițători… la concluzia că acel moment… a fost inexistent în viața noastră! Și dacă acel moment a fost inexistent, sau cu alte cuvinte „noi nu am trecut prin acel moment”… cum puteam să ne schimbăm…

Vezi articolul original 346 de cuvinte mai mult

Despre Dan Mircea Fărcaș

Ca să mă definesc pe scurt: sunt un om la fel ca toți ceilalți, cu calități și defecte, împlinit familial și profesional, care muncește 10 ore zilnic, un om sensibil, înconjurat de oameni care mă prețuiesc și care îmi creează emoții pozitive, un om care privește încrezător în viitor. Pot spune că pasajul biblic din Isaia 40:31 este o definiție a ceea ce sunt: „Cei ce se încred în DOMNUL își vor înnoi puterea, se vor înălța prinzând aripi ca vulturii, vor alerga și nu vor osteni, vor umbla și nu vor obosi.” Și asta pentru că sunt un vultur care continuă să zboare, cucerind noi înălțimi, deși am aripile parțial frânte.
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.